מספר חודשים לאחר שהושקה גרסת ה-GT החזקה של פיג'ו 308 עם מנוע הדיזל, ממנה נמכרה יחידה אחת בלבד, מצטרפת להיצע גם גרסת בנזין חזקה בהרבה. היא תהיה זולה ב-5,000 שקלים מגרסת הדיזל ובעשרות אלפי שקלים מדגמים ספורטיביים כמו פולקסווגן גולף GTI.
יחידות הנעה
לעומת ה-GT דיזל, שמצוידת במנוע בנפח 2.0 ליטר בהספק של 177 כ"ס, גרסת ה-GT בנזין עושה שימוש במנוע 1.6 טורבו המוכר מה- 308 GTi אך בהספק נמוך יותר של 225 כ"ס ו-30.6 קג"מ הזמינים מ-1,900 סל"ד. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.4 שניות. המהירות המירבית עומדת על 235 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת (בתקן WLTP) עומדת על 17.5 ק"מ לליטר.
אבזור ובטיחות
פיג'ו 308 GT מציעה אבזור עשיר הכולל כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, מערכת מולטימדיה בגודל 9.7 אינץ כולל אפל קארפליי, בקרת אקלים מפוצלת, תאורת לד, מושבים ספורטיביים בריפוד עור משולב אלקנטרה ותפירה אדומה, הגה מצופה עור עם מנופי שליטה על תיבת ההילוכים, מראה פנימית נגד סנוור, חיישני גשם ותאורה, מראות צד מתקפלות, חישוקי 18 אינץ' ופרטי עיצוב כגון דוושות בגימור אלומיניום, סופיות אגזוז, גריל קדמי וספי צד ספורטיביים.
בתחום הבטיחות כולל המפרט בלימת חירום אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעת סטייה מנתיב כולל התערבות אוטונומית בהיגוי, בקרת שיוט אדפטיבית הפעילה עד לעצירה מלאה, מערכת זיהוי תמרורים והתרעת עייפות לנהג.
פיג'ו 308 - מחירים:
פיג'ו 308 טורבו-בנזין 1.2 ליטר 130 כ"ס ברמת גימור "פרימיום" תעלה 134,990 שקל.
פיג'ו 308 טורבו-בנזין 1.6 ליטר 225 כ"ס ברמת גימור GT תעלה 174,990 שקל.
פיג'ו 308 טורבו-דיזל 2.0 ליטר 177 כ"ס ברמת גימור GT תעלה 179,990 שקל.
אופל משלימה את המעבר לקבוצת לובינסקי
לאחר קבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים תחל אופל לפעול תחת קבוצת לובינסקי בימים הקרובים. תחילת הפעילות נקבעה ל-8 באפריל ועם הצטרפות מותג אופל יפעלו ארבעה אולמות תצוגה אשר ישווקו שלושה דגמים בלבד (אדם, אינסיגניה, וגרנדלנד X). בהמשך מציינים לובינסקי כי קו הדגמים יורחב.
לניהול מותג אופל בקבוצת לובינסקי מונה אמיר אורז'ל, בן 41, אשר בעברו היה מנהל המכירות של מרצדס ומנהל מותגי פורשה, ג'יפ, קרייזלר וראם במכשירי תנועה.
לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו
פורסם לראשונה ב- 04.04.19
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות